[Sobota dla cery #3] Oczyszczanie i nawilżanie ;)

17:01 Unknown 0 Comments



Tym razem w sobotę było minimalistycznie jak na moje zdolności ;)
Moja cera potrzebowała dokładnego oczyszczenia dlatego postanowiłam wypróbować moją nową maskę do twarzy Bania Agaffi, Pervoe Reshenie. ;)

Kosmetyki, których użyłam :


1. Cien, Żel do mycia twarzy. Mój hit z Lidla - doskonały, delikatnie myje, nie wysusza
skóry i kosztuje tylko 5zł/150ml ;)
2. Maska oczyszczająca Bania Agaffi, Pervoe Reshenie - świetna maska na wodzie chabrowej, delikatnie oczyszcza, pięknie pachnie. Zawiera m.in. glinkę niebieską. Cena ok. 5zł./100ml. (Link do KWC)
3. Tonik ogórkowy Ziaja - mój ulubieniec ;) Doskonale tonizuje i nie ściąga skóry (Link do KWC)
4. Lotion cytrynowy Tony Moly
5. Sheet mask nasączona olejkiem Alterra Migdały i Papaja. (Link do KWC) + woda i kilka kropel wyciągu z aloesu. Olejek kupiłam z myślą o olejowaniu włosów, jednak lepiej sprawdza się na mojej cerze. Wygładza i nawilża, a przy tym rozświetla i nadaje zdrowy wygląd) - maseczkę nałożyłam na twarz i poszłam spać.

Efekty - rano bardziej rozświetlona twarz, mniejsze zaczerwienienia i brak cieni pod oczami ;).

0 komentarze: