Post powitalny ;)

18:51 Unknown 0 Comments

Witajcie.
W pierwszym poście chciałabym Wam trochę opowiedzieć o tym dlaczego założyłam tego bloga.

Po pierwsze zrobiłam to aby mieć motywację do dalszego dbania o siebie.
Po drugie szukam ludzi, którzy motywowaliby mnie do dalszego tworzenia, wspierali mnie w dążeniu do osiągnięcia zdrowego ciała.
Po trzecie chciałam mieć miejsce, w którym będę miała wszystkie przepisy i pomysły w jednym miejscu :)

Na blogu będą pojawiać się notki dotyczące w szczególności sposobów, które pomogą nam dbać o siebie, prostych kosmetyków DIY oraz wszystkiego co związane jest z Koreą, Japonią i Chinami.


Zapraszam do przeglądania już niedługo. Na razie zbieram pomysły i  z dnia na dzień będę starała się je opublikować. Właśnie testuję wiele kosmetyków, które sama wykonałam na wzór przepisów innych bloggerek oraz kosmetyków koreańskich ;). Już niedługo dużo dobrego - nie tylko dla ciała (kosmetyki, posiłki) ale również dla ducha (kultura, muzyka, itp.).

Pozdrawiam
~ Kitsune ♥


0 komentarze: